Česká divize Hospital Care díky vynikajícím prodejním výsledkům v kombinaci s dobře zvolenou obchodní podporou produktů Ringerfundin® a Gelaspan® zvítězili v kategorii Marketing Excellence. „Nebylo jednoduché uspět v konkurenci tolika zemí a o to víc jsem hrdý, že jsme ocenění získali. Je za tím tvrdá práce celého týmu v předchozích letech a hlavně ucelený a pevný marketingový koncept, který produktům zajistil na trhu pozici samostatné kategorie bez možnosti srovnání s konkurenčními produkty," říká MUDr. František Vojík, manažer pro obchod a marketing divize HC, který v koncernu cenu osobně přebíral.
Ceny Balanced Awards se vyhlašují od loňska, a to hned v několika kategoriích. Top Country Award je určena nejúspěšnější zemi, přičemž se zohledňuje dosažený obrat, nastavení a vývoj prodejních cen a proaktivní přístup z pohledu kampaní, obchodních a vzdělávacích akcí a efektivního využívání POS materiálů. Dále se kromě už zmíněných marketingových výsledků rozdávají ceny v kategoriích Sales Excellence, Best Launch a Best Therapy Approach. Letošním absolutním vítězem se stalo Rusko a mezi dalšími oceněnými zeměmi se objevily některé tradiční a silné evropské trhy jako Německo a Švýcarsko, ale také zástupci dalších kontinentů, například Indie, Vietnam nebo Argentina.