Výsledky průzkumu 2010 jsme především v České republice očekávali s mimořádným napětím.
V červenci 2009 byly totiž zahájeny přímé dodávky z centrálních skladů v Německu.
Výsledky průzkumu ukázaly, že přechod proběhl zcela hladce. Naše dodací lhůty jsou hodnoceny stejně jako při dodávkách z lokálního skladu. Výrazně se zvýšila celková spokojenost s našimi produkty i naše hodnocení ve srovnání s ostatními dodavateli. Naši zákazníci hodnotí podstatně lépe také práci obchodních zástupců B. Braun.
Na Slovensku jsme dokázali udržet výborné hodnocení z předchozího průzkumu, za zmínku stojí především bezmála absolutní spokojenost s našimi dodacími lhůtami a nárůst spokojenosti
s obchodními zástupci i Zákaznickým centrem.
Porovnání výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků | 2009 | 2010 |
---|---|---|
ČR | ||
Spokojenost se Zákaznickým centrem (vždy) | 61 % | 80 % |
Spokojenost s obchodními zástupci (vždy) | 79 % | 90 % |
Spokojenost s dodacími lhůtami | 90 % | 89 % |
Celková spokojenost s produkty (vždy) | 59 % | 73 % |
Spokojenost s vyřizováním reklamací (vždy) | 69 % | 72 % |
Celkové hodnocení oproti ostatním dodavatelům (excelentní + velmi dobré) | 75 % | 89 % |
Návratnost dotazníků | 19 % | 30 % |
SK | ||
Spokojenost se Zákaznickým centrem (vždy) | 70 % | 72 % |
Spokojenost s obchodními zástupci (vždy) | 85 % | 92 % |
Spokojenost s dodacími lhůtami | 86 % | 98 % |
Celková spokojenost s produkty (vždy) | 79 % | 83 % |
Spokojenost s vyřizováním reklamací (vždy) | 71 % | 70 % |
Celkové hodnocení oproti ostatním dodavatelům (excelentní + velmi dobré) | 86 % | 84 % |
Návratnost dotazníků | 21 % | 30 % |