Z průzkumu provedeného mezi 400 zákazníky bylo zjištěno, že se ve srovnání s obdobným šetřením před dvěma lety hodnocení servisu společnosti B. Braun stále zlepšuje.
V podzimních měsících jsme se zákazníků v České republice i na Slovensku opět po dvou letech dotazovali na jejich spokojenost se službami naší společnosti. Účastníkům průzkumu jsme položili celkem 33 otázek na kvalitu logistických služeb, Zákaznického centra nebo smluvního přepravce. Zajímala nás spokojenost se způsobem objednávání, spolehlivostí dodávek nebo vyřizováním reklamací. Okrajově jsme se dotkli také práce obchodních zástupců, servisního centra, webových stránek nebo právě Braunovin, které jsou nedílnou součástí našich komplexních služeb a mají mezi zdravotníky mnoho čtenářů. Periodikum čte téměř 70 % dotazovaných, nejoblíbenějšími tématy jsou produktové články a rozhovory s odborníky.
V České republice zareagovalo 81% všech oslovených respondentů, na Slovensku pak 61%, v absolutních číslech jsme tedy zpracovávali odpovědi přibližně 400 účastníků průzkumu.
Nově sledované parametry:
Všem, kteří odpověděli, velice děkujeme za čas věnovaný našemu dotazníku. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá a umožňuje nám provádět změny k lepšímu.
Výsledky průzkumu nás potěšily. Věříme, že se nám díky všem shromážděným připomínkám a zkušenostem podaří naše služby stále zlepšovat a v dalším dotazovacím kole roku 2016 se ve všech sledovaných parametrech ještě více přiblížit absolutní hranici spokojenosti.