Zákazníci odpovídali na pět otázek
Respondenti se vyjadřovali on-line k dodržování dodacích lhůt, stavu dodávaného zboží, profesionalitě a ochotě řidičů nebo k celkovému srovnání s přepravci konkurence
Zareagovalo celkem 173 respondentů. Většina odpovědí byla pozitivní a vyzněla ve prospěch našich smluvních přepravních partnerů - viz grafy. Přesto se nám ale podařilo získat cenné podněty ke zkvalitnění a zefektivnění našeho fungování. Ty byly předány zástupcům smluvních přepravců CEDESu a TNT Innight a plnění nápravných opatření bude nadále sledováno a vyhodnocováno.
Ještě jednou chceme touto cestou poděkovat primárně těm, kteří nám svým aktivním přístupem sdělili svůj názor, a věříme, že plánované změny napomohou k větší spokojenosti všech! Pokud budete mít jakékoliv připomínky ke službám našich přepravců či náměty na jejich zlepšení, kontaktujte nás prosím.