Při první návštěvě nových stránek upoutá návštěvníka větší zaměření na obsah, vizuální styl jednotný
s webem mateřské společnosti, konstantní vzhled napříč webem, sjednocení menu pro celý web, kontextové odkazy, lepší vyhledávání a další.
Zcela novým prvkem spuštěného webu je katalog vybraného portfolia produktů, který obchodním týmům kromě jiného umožňuje zveřejňovat okamžitě nové informace o produktu, přidávat odkazy na zajímavé stránky, studie, videa nebo přikládat dokumenty ve formě PDF. Absence takového katalogu byla řadou návštěvníků pociťována jako jedna ze slabých stránek předchozí webové prezentace. Jsme rádi, že jim můžeme nabídnout nápravu a další vylepšení našich služeb.
Pevně věříme, že si produktový katalog i webová prezentace získá oblibu návštěvníků a klientů nejen funkčností, ale i šíří a hloubkou produktových informací.
Již nyní se můžete těšit na rozsáhlejší reportáž, kterou pro vás právě připravujeme.